Deletedmom379 Mujganmng bizim de aynı emzirdikten sonra ensesinde ki bı tutam saç baya bı ter oluyor 🤦🤦
Defnezeynep1 Mujganmng bizimde aynı 2 buçuk aylığız artık kucakta emmiyor sıcakladığı için yatarak emziriyorum o zaman güzel emiyor
Prensinannesii06 Mujganmng 14 aylık yastık şu gibi oluyor yani normal dedi bize doktor kışında çok terliyordu yazın daha da arttı
Mujganmng Norml bi durum o zman galibaa endişelendim baya çünkü normalde cocuklar terlemez derler öyle biliniyor
Bgmyzc Mujganmng böyle bir post açıldı çok teşekkürler bende korkuyordum benimde 3.5 aylık oğlum çok terliyor özellikle kafası su içinde emerken kaç kere kurutuyorum kaç kere terliyor sayamiyorum bile ama doktora sordum normal dedi
elifsipahi ben kafasi ile kolumun arasina bez ya da örtü birsey koyuyorum. normal oda sicakliginda terleme olmuyor ama biraz sicak olsa terliyor. siz de ortu koymayi bir deneyin bence.
Mujganmng Hızlı emiyorlar yada yanlış emzirme şeklimizden de oluyormus Terleme bide D VİTAMINI eksikliginden