Annelerim merhaba evladım tam bu ayda…
Saat 1 de uyutmuştum hala uyuyor yani üçe kadar…
Ara ara uyanıp geri uyuyor hemen acaba vücudu rahat ondan mı
Bu ayda uyku düzeni nasıl
Uyandırsammı emzirmek için ama o zamanda çok huysuz oluyor
Yada çok uyumasına alıştım yavaş yavaş düzene mi giriyor