Leylak2030 25 aylık oğlum cümle kuruyor artık kendini rahatça ifade edebiliyor.. Duyguları biliyor kortugunda uzuldugunde sıkıldığında utandiginda mutlu olduğunda söylüyor 🙃 ama hayla emiyor çokta seviyor bende ne kadar bunalsamda ayırmaya kıyamıyorum bakalım nereye kadar bez konusunda o hazır mı bilmiyorum ama ben daha hazır değilim sanırım 2 buçuk civarı denerim diye düşünüyorum. Uykusu anca duzene girdi gündüz 2 saat akşam 9 buçuk ta yatıyor şükür artık 2 kere uyanıyor gece sadece hiç gelmicek bu günler diye düşünüyor dün🙈 Legolar favori oyuncağı boya yapmayı çok seviyor su oyunları bizimle saklambaç yakalamacilik oynamayı seviyor bazen enerjisine yetişmekte zorlanmıyor degilim.. tabi bide soru sormaya başladı yavaş yavaş o ne bu ne ne yapıyorsun kim gelmiş 😁 kısacası böyle