Gamze9392 Selamlar arkadaslar bebegim 2,5 aylik ve ben emziriyorum ama doyuyor mu emin degilim agzina elini goturuyor surekli nasil anlayacagim doydugunu?kilosu 15 gun once 5,250 idi
Mom14 Gamze9392 elini ağzına götürmesi normal annesi ellerini keşfediyor benimde 2,5 aylık eli sürekli ağzında
Freud Gamze9392 günlük çişli bez sayısından, bebişin genel durumundan vs anlarsınız. Kilosu iyi gibi, elini ağzına sokması emme refleksinden ya da elini keşfetmesinden olabilir
Addie487 Bizimkinin de eli sürekli ağzında. Bez sayısı haricinde ben hıçkırmasından ve emziği istememesinden anlıyorum aç olduğunu. Ağlama şekli de daha farklı oluyor, sabırsız ağlıyor, kucağa alıca susmuyor aç ise ☺️
ObirAnnnee Gamze9392 çocuğun cişli bez sayısıda kilosuda gayet iyi hic mama vermeyin, aç kalsa belli eder zaten bas bas bağırır yıkar ortalığı :) yetiyorsunuz telaş etmeyin :)
Gamze9392 Cok tesekkur ediyorum hepinize surekli mizmizlanip eli agzinda olunca strese giriyorum ilk cocugum cunku