Papatyaseverr Sevgili anneler bebeğiniz ne zaman dönmeye başladı prematüre anneler özellikle sizden cevap bekliyorum kaç haftalık doğdunuz ve kro olarak,düz olarak kaçıncı ayda başladı dönmesi
Mom9 Papatyaseverr 34 haftalık doğdu. Kronolojik olarak 6aylıkken döndü ama tam dönerek gitmeyi falan 8.ayda oldu
Papatyaseverr Mom9 anladım canım bizde 33 hafalık doğduk baya hareketliyiz ama daha dönmeye başlamadık merak ettim diğer bebişleri 😊🌸
Omur_5196 Papatyaseverr canım prematüre annesi değilim benim bebeğim 4.5 aylıkken başladı yavaştan dönmeye şimdi beş aylık sırt üstü durduramıyoruz sürekli dönüyoR
Papatyaseverr Omur_5196 anladım canım demek ki o aylarda dönmeye başlıyor bebekler teşekkür ederim 🌸🥰
RabiAsya Papatyaseverr Kızım 33 haftalık 1830 gr doğdu. Şimdi kronolojik 4 ay 26 günlük çok kıpır kıpır ama dönme yok. Ne zaman olur bilemiyorum ama sabırsızlıkla bekliyorum 🌿
Papatyaseverr RabiAsya gelişimimiz güzel gidiyor şükür kuzu bana karsı tepkileri arttı yüzüne bakıp güldüğümde oda gülüyor aynaya bakmayı çok seviyoruz gülüyoruz gıdıkladığımda kahkalar atıyor aguluyoruz çenemiz düştü iyice sürekli hareket içindeyiz 😀🌸 sizin nasıl
Sueda2929 Papatyaseverr prematüre annesym 34 haftlk doğdu şuan 4 aylıgz dönmeye çalışıo hafiften bnde yakalaması ne zmn olcak diye bekliorm
Papatyaseverr Sueda2929 anladım canım düzeltilmiş 2,5 aylıksınız çok erken dönmeye başlamış sizinki maşaAllah pıtırcığa 🌸
Bhralsnck Papatyaseverr düzeltilmişi nasıl hesaplıyorsunuz? Biz 8 Nisa’nda 35+6 doğduk suan da 3 ay 29 günlüğüz dediğiniz şeyle ne oluyor
Hande59 Papatyaseverr amin kuzum nasıl bir heyecan bilirim her yeni beceri bir mutluluk. Keyifle takipteyiz bakalım😀