Kızlar bebeğim alerjik hiç şevkle memeyi emmedi az az emip bırakırdı enjektörle kaşıkla beslıyordum ama cok zor olmaya başladı hiç bişeye yerişemiyordum biberon verdim daha fazla içiyor bir haftadır kilo alımıda düzeldi ama şimdide emmek istemiyor napıcam nasıl ger döndürcem bi yandan az kilo alıyor diyordum şimdi kilo alımı iiyi meme bırakıyor yok mu Çözümü