Seherronya ben bi yerden bilgi aldım. Fakat benim göz altlarım biraz genetikten ötürü fazla mor olduğu için, morlukların gidebilme ihtimali yokmuş.. garanti veremediler yani ☹️ O yüzden yaptırmadım boşuna. Ama fotolardan gördüm yaptıkları işlemleri, mükemmel bişey