bizimgofret Bebeğim 5 aylik ve hala bir, bir buçuk saatte bir emmiyor o da 5 dk. Kilo alımı falan iyi onunla ilgili sorun yok ama süreyi uzatamiyorum 2 saatte çekmeye çalışıyorum olmuyor. Neler tavsiye edersiniz bana
Ummhnsmt bizimgofret bende öyle ya uyanıyo emiyo 1 saat sonra uykusu geliyo mızmılanıyo uykuya kolay geçsin aç uyumasın diyorum emziriyorum 5-6 dk uyuyo en fazla 1 saat sonra uyanır yine emiyo sirkülasyon bu şekilde devam ediyo 😂 4 ay 8 günlük bi daha ki ay çalışmaya başlıycam şu aralarda süt sağmaya çalışıyorum bi de nasıl olacak bilmiyorum
2822020 bizimgofret Benim kızımda 5ay9günlük bu aralar emmiyor ve zayıfladı bide çok huzursuz 😟 zar zor emziriyorum emmiyor. Dişte çıkartıyor çıktılar ama daha tam uzamadılar. Rabbim yardımcımız olsun. Çoğumuz bu durumdayız malesef
bizimgofret Ummhnsmt off aynı yeni uyandim emmesi uyumadan önce aç kalmasın emmesi😅 2 hafta sonra işe başlayacağım hala düzene koyamadm. Cok kafama takılıyor artık bensiz ne yapacak diye
bizimgofret Ummhnsmt kayınvalidem bakacak. O üşenmez her istediğin de süt de verir mama da yapar ama düzenli olsa daha iyi olurdu sanki.
bizimgofret Ummhnsmt yok hayır şu ana kadar hep emzirdim. Fakat iş saatlerim cok uzun 10 saate yakın . O yüzden sağdığım süt yeterli gelmezse diye mama da bırakacağım eve maalesef.
Nazenincicegi 5 ay 13 gunluguz genelde 2 ama bazen 1 yada 1 bucuk oldugu oluyor tamamen kendi durumuna kalmis .. 2 saate uzatmak icin ufak capta oyunlar yetmezse kucakta tum odalari gezinme yetmezse mecbur emzirme
bizimgofret Nazenincicegi aynı şekilde devamli kucakta gezdirisem 2 saati görebiliyorum ama en sonunda suratıma doğru bağırıyor resmen🤣
Ummhnsmt bizimgofret bende öyle sağıyorum 80-90cc ama günde bir kere ancak . Onlarda hemen biterse korkuyorum mama takviyesi olacak sanırım gerçi ek gıdaya da geçilecek ama 5. Aydan sonra
bizimgofret Ummhnsmt evet ama ek gidaninda ilk ayi öğün olarak değil de tadım olarak geçiyormuş sanirim. Bir de benim bebeğim buzluktan çıkan sütü hic sevmedi stok da yapmayı bıraktım o yüzden . Sağlıklı olsun da miniklerimiz inşallah hepsi hallolur 🤗
Figenkya Benim bebeğimde 5.ayına girdi.3 saatte bir emiyor ortalama 5dk geçmiyor emme süresi.kızım şuna 6 kilo. Gece uyanmıyor bile çoğu zaman emmek için. Yani günde 5-6 kez anca emiyor sadece anne sütü veriyorum bu arada
bizimgofret Biz gündüz 2 saati goremiyoruz. Gecede 3 saatte bir uyanıp meme diye ağlıyor resmen😅 bana sizin düzen hep şehir efsanesiymis gibi geliyordu. Kisa emmesi normalmiş dsha kuvvetli emdikleri icim hizlica bosaltiyorlarmis memeyi
Figenkya bizimgofret aslında gece uyanıyor benimkine ama bekliyorum ağlarmı diye gaz sancısı olduğunda uyanıyor sonra uyuyor kendiliğinden ağlamayınca bende meme vermiyorum 😊 kilo alımı nasıl bebeğinizin
bizimgofret Figenkya 7 kilo civarında sanırım şuanda bu ay kontrolüne gitmedik. Şuana kadar hep ortalama gitti ne fazla ne az.
Figenkya bizimgofret yani şunun için sordum çok emmek isteyince kilo alımı çok farkeder mi diye . Daha çok bebeğin kendini sakinleştirmek istemesiyle ilgili sanırım
bizimgofret Figenkya aynen alışkanlık, kendini sakinlestirme isteği vs. Bebegim ilk aylarda asiri kusuyordu o yüzden sık sık az az emzirdim öyle alıştı. Düzenini değiştiremiyorum şimdi de.
Mom93 Ne güzel ya benimki de 3 saatte zorla 5 dakika emiyo keşke emse de emzirsem diş çıkarıyor memeyi reddediyor biberonu reddediyor ancak uykulu halde emziriyorum her ay bir kilo üstü alırdı şimdi 600 gram almış sadece 4 aylık olacak bir hafta sonra
bizimgofret Mom93 geçiyor bizim de o zamanlar öyleydi. Rahat olun stres yapmayın yeter. Artik 4. Ayda. İtibaren güçlenir 5 dk emmeyle memeyi boşaltmaya başlar.
Serenty bizimgofret sormayın bazen daral geliyor.bende baskiycam ise ama nasıl olacak hiç bilmiyorum. Ek hidaya başladık biz yavaştan bir