Ummhnsmt 😁 ay gerçekten olabilir. Yalnız happy kidstemi happy momdamı ne bir kadın post açmış. Devlet bilerek test yapmıyor, vaka sayısını az söylemek için test yapmıyolar benim crp değerim 28 her belirtim var sadece boğaz ağrısı öksürük nefes darlığım yok , kemiklerim ağrıyor falan diye. 27 gün öncede doğum yapmış.
kadına diyorumki sezaryenmi oldunuz evet dedi. Ameliyat sonrası crp yükselir, açık yaralarda enfeksiyon kapma durumunda crp yükselir. Crp direkt enfeksiyonla alakalıdır. Ben geçen sene doğum yaptığımda epizyo yerim enfeksiyon kapmış crpm 30 du üşüme titreme 39 derece ateş eklem ağrısı herşey vardı ama şükür o zaman corona yoktu bakın sizde enfeksiyon belirtisi taşıyosunuz, korona olsanız nefes darlığı boğaz ağrısı olmamanız imkansız diyorum, ama yüm koronalılarda crp yüksek diyo 🤣 kızım diş çıkardı crpsi yükseldi, böcek yedi crpsi yükseldi hep enfeksiyon oldu özellikle sürüntü testide yapıldı negatif çıktı her crpnin koronayla alakası yok diyorum , benim komşumun şusunun şusuda öyle olmuş test yapmamışlat ama korona çıkmış diyo🤣 kulaktan dolma bilgilerle işte herkes birbirini velvekeye veriyo