Hazalliyyee04 12 günlük bebeğim var ve şuan aşırı gaz sancısı var ve uyumuyor kucağımdan indirdim gibi kasıyo kendini ağlamaya başlıyo napmalıyım ???
yigitalpinannesiii Hazalliyyee04 aktardan kimyon tohumu al demle iç bir kaşık bebeğine ver rahatlayacaktır emin ol
benim-kalbim-o Hazalliyyee04 Gaz için metsil kullanıyorum bebeğime çok iyi geliyor bende rezene ve anason kaynatıp içiyorum sütümdeki gazı alıyor böylelikle gaz sıkıntısı yaşamıyoruz çok şükür birde böyle dene iyi gelir belki.