Ebrarmerve İyi günler. Bebeğim meme+mama şeklinde besleniyor kakasını haftada en fazla 2 defa yapıyor Ve kakası karılmış kına gibi koyu kıvam ve kına gibi koyu yeşil başına gelen var mı acaba
Merve-HanifeDuru Yeşil olduğunda üşütmüş oluyor ben sadece mama veriyorum önceleri benimde bebeğim kabız oluyordu yapamıyordu mamadan hemen sonra su veriyorum şuan rahat yapıyor mamadan sonra az su verirseniz iyi gelebilir belki
elifsipahi kaka yapma sıklığında bir sorun yok bence. hatta 10gune kadar kaka yapmamasi bile normal sayiliyor bebekler icin. demir ilaci kullanmaya başladıysanız kakanin yesil olmasi normal. bizimki de oyle 🤭
Alkin Ben wee nin meyve suzgecini aldim icine azcik kayisi koyuyorum suyunu emiyor. Her sabah 1cay kasigi zeytin yagi gun icinde de 10-20ml su her gün yapiyor