Kizlar merhaba,
Kızım için babynest aldım gri beyaz yıldızlı. Ama sevmedi yatmadı içinde.Kullanmadik hiç. Yerim yok saklamak istemiyorum o yüzden. Sıfır diyebilirim ürün için. Ayrıca 50 li baby me göğüs pedini de uygun fiyata vereceğim düşünen olursa.