Aysenurserkan Merhaba,kayinvalidemin sütümün yetersizliğinden dolayı ek gıda baskısı vardi bende geçen bir post açmıştım. Sagolsunlar tecrubesizligimi aydinlattilar🙏 Ilk once doktor kontrolünde bulunması durumuna gore başlanması bir sıkıntı yok ise 6.aydan sonra yavas yavas geçilmesi gerekiliyorms. 💗