Biranne91 bende bebeğim 2.5 aylıkken adet oldum 4aylıkken taktırdımadet olmasanızda takıyor ama doktor adet döneminde takılmadı benim tabi o dönem acısız oluyor falan diyorlar ama benim böylede acımadı açıkçası iki ay ara kanamalar falan oluyor ama bence gayet rahat en azından daha risksiz geliyor 😊