Arkadaşlar oğlum 16 haziran doğumlu. 14 aya doğru ilerliyoruz. Birkaç gündür yürüyor yani 5 6 adım kadar atıyor artık çok şükür. Gören herkes yürüyor mu konuşuyor mu diyor bıktım artık. Şimdilik anne baba gibi anlamlı bi kelimesi yok. Hiç susmaz aslında değişik heceler çıkarıyor ama kelime yok. Erkek bebekler geç konuşur diyorlar ama aklıma takılıyor yine de. İlgili bi anneyim tüm zamanını onunla geçiriyorum konuşuyorum anlatıyorum ama artık acaba ben yetersiz miyim diye düşünmeye başladım konuşması için onu doğru yönlendiremiyor muyum bir yerde hata mı yapıyorum diye endişeleniyorum. İlk bebeğim daha önce de hiçbir bebeğin büyümesine tanık olmadım yeğenim falan yok. Araştırdığım kadarıyla iyi bir anne olmaya çalışıyorum. Aslında 15 aya kadar kelime çıkarması gerek diye okumuştum bizim daha zamanımız var ama sizlerden tavsiye almak istedim. Neler yapabilirim?