Yamanikoo canim caliyorsan dogum iznin bittikten sonra aldigin maas uzerinde toplu bir para yatiyor. Ben subat 13 de dogum yaptm 1 haziranda dogum iznim bitti muhasebeciye haber veriyorsn o sgk bildirim yapiyor 3 gun sonra toplu para ptt yattiyor. Bide sut ve analik parasi veriyorlar yanlis hatirlamiyorsm toplam 470 tl olacak. Bide bulundugun ili aile sosyal mudurlugune gidip dilekce veriyorsun dogum parasi icin 300 tl de ordan veriyolar