Larissa_19 13 aylik kizim nimerix yaptrdim bugun dr bexero asisi icin ekimde 1 doz kasimda 2 doz 2 yas olunca 3 doz dedi ama bexero asisi icin kararsiz kaldim arastiraniniz varmi bilgi verirseniz sevinirim
GramPozitifBakteri Larissa_19 bizim doktor erken başlattı bir yaşında 3.dozları olucaz biticek.Bexsero biraz ağır bi aşı onun dışında bir sıkıntı yaşamadık