Sevdelinka35 Hanımla merhaba 3 aylık kızım var ishal olmuş ama ateşi huysuzluğu kusması yok neden olmuş olabilir benim yediklerim mi etkilemiştir veya bir virüs falan olunca tüm belirtiler olması mı gerek biri olunca yeterli mi ?
Neslihankarabal Sevdelinka35 o zmn normal canim emmesinde sikinti yok ise genel durumu iyiyse bisey yoktur korkma