Sinmn Merhaba hanımlar☺️ Oğlum haftaya 5 aylık olacak.. ilk oğlumdan tecrübeyle bez olarak prima kullanıyorum fakat son zamanlarda sızdırmaya başladı.. özellikle yüz üstü yattığında genellikle ıslak uyanıyor.. var mı önerebileceğiniz bez?
Thesra Sinmn Prima premium caremi kullanıyorsunuz eğer öyleyse aktif bebek öneririm kupkuru tutuyor eger bunu kullanıp sızdırıyosa mıhtemelen bez küçük geliyordur🤔🤔
Sinmn Thesra aktif bebek kullanıyorum.. kilosuna göre alıyorum, ilk oğlumda da kullandım aynı şekilde ama 2,5 senede en fazla 2-3 kere sızmıştır.. bu defa neden bilemiyorum 😕
Thesra Sinmn Alla alla bende aktif kullaniyorum ama boyle bir problem yasamiyorum🤷🏽♀️🤷🏽♀️Acaba aldiginiz pakettemi sıkıntı var🤔
Sinmn Thesra son 2 pakette oldu sıkıntı, bilemiyorum ki 😕 ilk oğlumda kullanıp memnun olunca tereddütsüz aldım ama bez kadar kıyafet değiştirir oldum🙈
Thesra Sinmn Ayy öyle çok kötü oluyor😒 Bende sleepy denedim öyle olmuştu şimdi gündüz sleepy gece prima aktif kullanıyorum sıkıntı olmuyor allahtan
Sinmn [bilinmeyen] teşekkürler cevabınız için.. vaktinde değiştirdiğimi düşünüyorum, ikinci kez anne olduğum için deneyimim var bu konuda..
Merveahmet Sinmn canbebe fit çok güzel oğlum gündüz az çişini yapiyo ama gece baya dolduruyo hiç sızma yapmadı bu zaman kadar
Kalbimm [bilinmeyen] bakımla değiştirmekle çok alakalı değil az önce degistirdim yarim saat geçmedi tekrar kakasini yaptı bi baktım dışına çıkmış bende prima aktif bebek kullanıyorum
Sinmn [bilinmeyen] biliyorum ☺️ Amacım asla kırmak değildi☺️ sorun vaktinde değİştirmemek olsa keşke, çok sık da değiştirsem taşıyor bunun için söyledim ☺️