Prensesannesiyimmm Kızlar Pazar günü doğum yaptım sütüm var çok şükür ama göğüs uçlarım yara oldu tahin yağı denedim yumuşattı ama geçmedi lütfen acil önerilere ihtiyacım var 😥
Emelimsi Prensesannesiyimmm ben gumus kapak aldim faydasinj gordum. Onun haricinde doktor evicap kapsul verdi onu delio gogus ucuma surdum bi de garmastan merhem verdi..
Zeynapasel Prensesannesiyimmm hiç bisey kullanamadım yenidogan sürekli emzirmek lazim yıkamayı unuturum diye bir hafta ağlaya ağlaya katlandık bir haftada geçti