Merhaba arkadaşlar. Oğlum 15 aylık olıcak inşallah. Fakat yemek vs yemiyor desem yeridir. Hatta hazrlaymıyor bile sürekli onunla oturayım oynayım istiyor tamam devamlı oyun halindeyiz zaten ama yemek fekan da hazırlamama izin vermiyor. Hele bide yemeyincede iyice geriliyorum. Bu zamanlar nezaman gecicek acaba🤷