hayir kalin giydirmeyin hele bu aylarda asla. bebekler sogugu sever, sicagi degil. ayrica bebeklerde kan dolaşımınin en uc yerleri olan el ve ayaklar hep soguk olurlar. kaka yapamamasinin el ve ayaklarin soguk olmasıyla ilgisi yoktur. lutfen açıp bakin internetten. bebeklerin kaka düzeni yoktur. bazen gunde 5kere yaparlar bazen de 5 gunde 1. bu kabiz oldugu anlamina gelmez. ayrica anne sütu alan bebek kabiz olmaz.