Mrym27 Dogum yapalı 2.5 ay oldu 40 çıkana kadar kanamam oldu sonra bitti şimdiler de arada bir kahverengi leke görüyorum normalmidir.
Serife3304 Mrym27 bende de aynısı oluyordu canım 2-3 defa oldu 1 hafta kadar adet oldum o zaman kan şeklinde geldi bundan sonra gelirse nasıl gelir bilmiyorum 🤷♀️
Nursee Mrym27 bende de ayni durum vardi gecen hafta doktora gittim rahim kalinlasmasi var o yüzden kahverengi akintin olabilir dedi tahlil sonuçlarını bekliyoruz