Merhaba anneler bebeğim 7 aylık ferritin değeri 5.7 çıktı bu zamana kadar demir damlasını doğru düzgün kullanamadık 4 ayda sağlık ocağı vegaferon damla vermişti hem içeriği kötü diye hemde 6 ayda kan sayımı yapıp öyle başlayalım istedim diye vermedim(yanlış yapmışım) 😔 aksilikler oldu doktora yeni gidebildik doktor ferro sanol b verdi günde 5 ml ama kesinlikle içiremiyorum ağlama krizine giriyor ne yapmam lazım bu durumu yaşayan var mı😔