Sernazyldz Merhabalar benim kızım 6 aylık biberonla verilen herşeyi çok seviyor ek gıdaları biberona yapabilir miyiz nasık oluyor? Tahıllı ek gıdalardan aldim ama nasık yapacağım fikri olan var mı
Mom0870 Sernazyldz bence biberon dışında kaşıkla ve eliyle de yemeyi öğrenmeli yoksa ilerde çok zorlanırsınız
Ecemert34 Sernazyldz ek gıda derken. Bzde 6 ayligz. Tadimlara basladk. Zaten az az tadiyolar. Biberonla veremezsiniz. Sebzelerden başlayın. Üç gün kuraliyla ilerleyin. Kaşıkla verin. Blw uygulucaksaniz eline verin.
Mom0870 Dilekmh evet erken ama mesela meyve süzgecinde eline vermekten bahsediyorum ya da dokunarak hissetmesinden. Her yeri batırmasından vs. 💛💛 motor becerileri için, gelişimi ve öğrenmesi için çok önemli tüm bunlar