Oykusunannesi Merhaba anneler, doğum yapalı altı gün oldu ve son dört gündür dizlerimin arkasında şiddetli kramp var ne yaptıysam geçmedi. Aranızda böyle olan var mı? Ya da nasıl geçeceğine dair bilgisi olan?
Ebru-isil Oykusunannesi magnezyum iyi geliyor kramplara canım zaten doğumdan sonra 2 ay daha devam kullanmaya demişti doktorum.
Eymnelf Oykusunannesi özellikle emzirirken olurdu benimde çok kötü oluyordum zamanla geçmişti birşey kullanmamıştım normal diye söylemişlerdi
Oykusunannesi Ebru-isil teşekkür ederim🥰, magnezyum kullanıyorum şuan zaten ama son günlerde sağ ayağımı kullanamayacak duruma geldim sizde de bu şekilde sorun oldu mu?
_Sedefpurrr_3 Merhabalar Spinal sezaryenle doğum yaptım. Bel ve sırt ağrım oldu. Dizlerim de 1 ay boyunca ağrımıştır. Ama sanırım diz ağrısı hamilelik döneminde ağırlaştığımız için oluyor. Zamanla geçecektir
pirov Oykusunannesi vitamin eksikliginden hem de agirlasmaktan oluyor magnezyumu hap mi aliyorsunuz suda eriyen sandoz mu? Sandoz bazi durumlarda yeterli gelmiyor kompleks vitaminleri arastirabilirsiniz