Iris 20 günlük bebeğim var. Sağlık ocağı benim kullandığım d vitamininin aynısını bebek içinde verdi. Burada ocean marka olanın en iyi d vitamini olduğunu okudum. Bende ocean kullanabilir miyim? 20 günlüğe uygun mudur
Ebru-isil Iris devit 3 kullanıyorsan paraben varmış canım.Doktor 15 günlükken d vitaminli probiyotik olan bigaia vermişti.
Yazilimcianne Iris tabi ki kullanabilirsiniz ama 400lük alın mutlaka. Günde 1 fıs şekilinde. 15 aya kadar bu şekilde kullandık.
Senem-15 Iris bebeğim için ocean 400 kendim için ocean 1000 kullanıyorum bende sizde kullanabilirsiniz
Dudu-123 Dudu-123 ahah bn bile ne yazidigimi suan anlamadim😂 bebegi emziriyordum sey demeye calismisim o da hem d vitanimi hem gaz ilaci yerine mi geciyor onu alsam ayriyeten d vutamini vermeme gerek varmi