Merhaba hanımlar bebeğim 2 aylık. Memlekette ayağa alıştırdı annem. Maalesef ki hala memleketteyim eşim görevde olduğu için eve gidemiyorum. Bebeğim eskiden memede uyurdu artık büyüdüğü için mi yoksa ayağa alıştığı için mi bilmiyorum meme emdikten sonra da uyumuyor. Çok fazla ağlıyor uykusuz kaldığında. Yanına yatıp piş piş deniyorum sakinleşmediği için daha çok ağlıyor. Nasıl başarabilirim onu ayakta uyutmayı unutturmayı ve nasıl uyutabilirim