Boya kalemleri çok ilgisini çekiyor kızımın hatta silinebilirlerden aldım istediği duvarı da çizebiliyor tabi sonra alıyor ıslak mendili siliyor🤭
Önüne 2 büyük karıştırma kabı koyuyorum birini yarısına kadar su dolduruyorum. Kaşık ya da fincana ondan ona aktarım yapıyor. Bu bayaaa oyalıyor. Bazen içine buz atıyorum onları yakalamaya çalışıyor.
Minik ponponları var onlarla oyunlar oynuyoruz. Yeri geliyor sağa sola fırlatıp topluyoruz yeri geliyor minik tencereye koyup yemek yapıp yiyoruz😅
Kitap okuyoruz, bu ara başladı getirip önüme koyuyor oku diyor. Bende sesimle ellerimle hareketler yaparak okuyorum.
Evde kum yaptım, minik çocuk havuzunun içine döküp içinde onunla oynuyorduk ama çok toz oluyor (toza alerjisi var) diye bıraktım.
Banyomuz küvetli onu doldurup hem bıcı bıcı hem oyun oynuyoruz.
Ve tabi ki vazgeçilmezimiz müzik ve dans. Bir haftadır yatağımda zıplayarak dans etmeye başladı, o çok seviyor ama brnim yüreğim ağzıma geliyor😅
Bu ara parmak boyayı denemeyi düşünüyorum bakalım nasıl olacak.
Bir de size fikir olması açısından instagramda learnwithluca diye bir hesap var güzel aktiviteler paylaşıyor tavsiye ederim.