Zinnire aynı haftalarda bende yaşadım,hoplata zıplata eline bişeyler verip oyalamaya çalışarak üstüne abanarak filan emziriyordum zorla,baktım iki çekiştiriyor bırakıyor bende 3 saat 4 saat hiç açıp vermeye çalışmadım,sonrasında emmesi yavaştan artmaya başladı,yine bağırtıyı basıyordu ama aç kalınca emiyor mecbur,sağıp vermeye ya da mama vermeye çalışma onlara alışırsa hiç emmez daha kötü olur.gönlünü görmeye çalış sinirlendirip zorla emzirmeye çalışma neşeli anını kovala 😌 şuan 3 ay 21 günlük,şimdi de emmek için sabırsızlanıyor bağırtıyı koparıyor hadi aç diye 😁