Pamuk_22 Merhaba anneler , bebeğim 3,5 aylık ve gündüz uykusu yok , çok zor dalıyor en fazla 8-10 dk uyuyor . Ayına göre de artık rutin yapmam gerekiyor ama olmuyor , Var mi sizlerden uyku Eğitimi alan, bu konuda ne düşünüyorsunuz 😣
Muhammedd23 Pamuk_22 uyandikca salla ya da emzir tekrar.uykuya dalmasını sağla. Henuz ayı küçük uykusu olgunlaşmamış oluyor. Ayrıca bebeğinin kaç kere uyuması ve ne kadar süre olmasını. Uyku arasi sürenin ne kadar olması gibi şeyleri araştır o şekilde uyutmaya başka şuanda gerekirse salla uyusun. Vakitleri otursun uyumayı ogrensin. Sonra yani a uzanır pis pis yaparsınız o uyir
Pamuk_22 Muhammedd23 ayına göre gerekenleri evet araştırdım zaten ona uyum zor sağlayan bir Bebek olduğundan destek almayı düşündüm eğitim olarak , sallama ve emzirme her uyku bölünmesinde yapılırsa öyle alışır ama iyi değil o , zaten destekli uykuya alışmaları yüzünden uyumuyor ya bebekler bizsiz 😣 Sürekli de yanında durup sallamak çok zor ve öyle alışmamalı hiçbir bebek bence
handegunas Kesinlikle sallamayın. Nasıl başlarsa öyle gidiyor. Ben uyku eğitimi verdim. Zor hiç kolay değil ama şimdi 1 yaşında yatağa yatırıp odadan çıkıyorum 3 saat kesintisiz uyuyor. Gece de h uyanmadan sabaha kadar uyuyor. Karnı toksa gazı yoksa bol bol yatağa bırakın çıkın ağlayınca geri dönün yavaş yavaş alışır
Pamuk_22 handegunas siz kimden nasıl aldınız Eğitimi ? Sosyal medyada baya işim var uyku eğitmeni olarak , ne kadar sürdü sizin eğitim ne zaman başladınız , bir kısım uzman 4 aylıkken derken bir kısım da henüz küçük diyor
Muhammedd23 Pamuk_22 yanılıyorsun canım bu erken aylar için o gerekli değil. Önce düzen oturacak bebek sıkıntısı gidecek uyumayı öğrenecek sonra ayı ilerlediğinde desteksiz uykuya geçiş yapacaksın. Şuan da yapamazsın onu
handegunas Pamuk_22 ben Sinem Gerger akınalın bebeğiniz uykuyu çok sevecek kitabını okudum. 4 ay başlangıç için ideal