Meryemela72 2 aylık olduk artk dayanılır gibi değil, kızım sanki dayak yemiş gbi ağlıyor çığlık çığlığa. Ne zaman bitecek bu sancılar 😔😔
Minikkmucizem Meryemela72 bizimki 3 aylık olunca bitmişti şimdi 4 aylık tamamen rahatladık gaz konusunda. Çok zor zamanlar geçirdim gazlı ve kolik bi bebekti Allah yardımcın olsun canım
Seda_123 Meryemela72 2 buçuk ayında bitti gaz damlası vermedim 2 buçuk aydan sonra zaten gaz sorunumuz çok olmadı bizim metsil gaz damlası kullanıyordum çok iyi geliyordu
Meryemela72 Minikkmucizem benmde kolik Bi bebek ne yaptıysam fayda görmedim sadece zamanının geçmesini bekliyorum artık
Minikkmucizem Meryemela72 aynen zamanı gelmeden malesef geçmiyor ben ne ilaçlar ne kremler ne masajlar yaptım sadece hafifletti ama geçirmedi. Ne zaman ki iyice hareketlendi o zaman kendi attı gazını. Şimdide 4.ay atagı yasıyoruz hepsi birbirinden zor valla anne olmak bu yüzden kutsal bnce