Tortilla_ Kızlar bebeğim 4 ay 18 günlük dönmeye başladık. Ama hep sağından dönüyor solundan dönmüyor. Normal mi sizce? Birde tam olarak ne zman dönerler yüzsüzünden sırt üstüne
Butterfly Tortilla_ daha yeni dönmeği öğrenmiş o taraf rahatına geldiği için dönüyodur benim kızımda öyleydi şimdi 5 ay iki günlük canı hangi tarafa istese o tarafa dönüyor🤭
Sumeyyelan Tortilla_ bizde 4 ay 18 günlüğüz bugün kahvaltı hazırlarken oyun halısına koydum aynen sağından tam tersi dönmüş tü bende dikkat edeceğim bakalım hep mi öyle ama büyüdükçe illaki daha çok hareketlenip dönerler ya
belizberil3009 Tortilla_ valla dönmeye bir başladı mı sağdan sola soldan sağa devamı geliyor 😊 zamanla diğer tarafına da döner.
Tortilla_ Butterfly yaklaşık 10 gündür dönüyor 2 3 gündür de hızlı dönmeye başladı. Dikkatimi çekti hiç sola dönmüyor diye. Normal demekki çok teşekkür ederim 😊
iki_prens_annesi_ Tortilla_ ne zamandan beri donmeye basladi bizde 4 ay 5 gunluguz ugrasiyo ama donemedi hala
Tortilla_ iki_prens_annesi_ 3.5 aylıkken youtubee da bir video görmüştüm. Hemen denedim ve bebeğim hemen dönmeye çabaladı. 4 aylıkken memlekete gittim kucaktan kucağa sevilmekten yaptığım egzersizleri aksattım. 4 ay 10 günlükken geldik ve tekrar donmeye başladı
Blackwoman Tortilla_ Kızım da 4 ay 20 günlük. 4 aylıkken başladı dönmeye ama sadece sağ tarafından. Yüz üstünden sırt üstüne halâ dönemiyor. Bence zamanla olacak 😊
iki_prens_annesi_ Ummhnsmt bende endiseleniyorum donmuyo diye ama doktorumuz kilosu var ondan olabilir dedi bide erkek bebekler biraz tembel olabilir dedi kızlara gore 15 20 gun icinde doner dedi ama hayirlisi bekliyorum
Tortilla_ Ummhnsmt ayyy bir kaç güne gözünü açıp kapayıncaya kadar dönmüş olacak😂🤣 Bizimkide çırpınırdı dönmek için şimdi arkamı dönmeye gelmiyor
esra0474 Merhaba. Benim kızım 4 ay 4 günlük. Epeydir dönüyor hatta emeklemeye çabalıyor şu an 😍 iki tarafda dönebiliyor. Belki o tarafı kolay geliyordur.
Tortilla_ esra0474 evet sanırım öyle sağ tarafı kolay geliyor . Biizmki de öne atılıyor ama emeklemesine zman var gibi
Ummhnsmt iki_prens_annesi_ her bebek kendine özeldir hiç endişelenme benimki de erkek illa ki dönerler ☺️