Merhaba anneler. Bebeğim 9 aylık. Mama sandalyesine oturduğundan beri dizinde ve dizinin altında ufak morluklar var. Oluyor 1-2 gün sonra geçiyor. Başta vuruyo çarpıyo diye endişe etmedim ama çok sık olmaya başladı. Çok hareketli. Mama sandalyesinde de zıplıyo. Bu kadar hassas olması normal mi, endişelenmeli miyim? Yaşayan var mı? Çok büyük morluklar değil. Minik ve belirsiz. Çarpma gibi ama yine de endişeleniyorum.