kızlar bebeğim 2 aylık…doğduğundan beri tek gözünün kenarındaki sarı sarı akıntı ve çapaklanma hiç geçmedi..gentasol diye bir göz damlası vermişti doktor ama çok etkili olmadı..göz çevresine sürekli masaj da yapıyorum damarları açılsın diye bu sabah bi kalktım gözünün biri açılmıyor😔sizin önereceğiniz bir damla var mı ya da evde yaptığınız farklı bişiy?