Regen oğlum doğduğundan beri kafasını istediği gibi çevirebiliyor çok şükür. Benimkisi tedbirden dolayıydı ne olur ne olmaz diye. Dediğim gibi sırt üstüde uyuyor ama çabuk uyanıyor deliksiz uykuları yok artık 😕 eli kolu oynayınca uyanıyor. Yarı kundak mı yapsam acaba diye düşünüyorum alışana kadar.