Merhaba hayırlı günler herkese. 3 ay 4 günlük kızım var doğuştan kalbinde delik var , dr 3 aylık olunca görelim demişti bugün gittik ve 5 mm oln delik 8 mm olmuş. 6 aylıkken görelim dedi şimdi de. Kapanmaz büyük ihtimal diyo 2 yaşına gelince ameliyet gerekir diyo vs vs. Hep umutsuz ağzından iyi bisey çıkmadı malesef. Basına gelen varmi çok kafama takıldı.