yigitalpinannesiii Bebeğim 3 buçuk aylık eşimin arkadaşı kehribar kolye hediye almış ayak bileğine iki kat dolayınca 3. Olmuyor ikinci büyük geliyor el bileğinde boynuna taktım kopar mi gücü yeter mu birde banyoya girince çıkarmaya gerek varmı bunu,?
Deletedmom11 yigitalpinannesiii o özel bir ipte dizili ve boncukların arasında düğüm olması lazım asla koparamaz. Bende kızıma 2.5 aylıkken bilekliğini almıştım. 11 aylıkken falan kolyesini aldım. Şimdi boynuna takmayın nolur nolmaz kolunu sokar kolyeyle boynun aasında kolu kalır çıkaramaz . Yakınlarda tesbihçi gümüşcü falan varsa gidin isterseniz onlar onu kısaltır. Veya siz de klips yerini açıp düğümleri açarak boncukları çıkarıp dilediğiniz uzunluğa gelince klipsi kapatarakta kısaltabilirsiniz. Bebey büyüyünce tekrar boncuk eklersiniz
minnosum25 Pdanne genellikle faydasının olduğunu biliyorm zararını duymadm hatta bir reçine gibi ağaçtan dökülen damlanın kurumasıyla oluşuyor bu kehribar o yüzden renkleri aynı değil tonları bile farklı büyük insanlar bile kullanyor lakin yinede araştırmakta fayda var insanlar üzerinde iyi etkisi çok yanlz ne kadarlkken kullanımı uygun bilmyorm biz yedi ayllkken almstk dış için ama daha küçük aylk bebeklerde uyku düzenini sağlama daha sakin olması gibi durumlarında burda çok okudum kullanılabilir gibi sanki bu aylardada ☺️