Annemelek Ayseee27 bebelac lf kullanıyorum tadı en güzel olan o öyle şeylerde aroma kullanılmaması gerek diye biliyorum zaten 🐣
Ayseee27 Annemelek bizde ona başladık ama zorla içiyordu ilk defa vanilin koydum doktora sorup içti bakalım gün içinde yine içecek mi:( sizinde mi alerji durumu var
Annemelek Ayseee27 evet maalesef laktoz alerjisi çıktı ilk aydan beri kullanıyoruz iyi geldi şükür ama tadı güzel bence bende bakmak durumunda kalıyorum ordan biliyorum 🐣
Ayseee27 Annemelek bizimki bi saatte anca içiyordu tam bitirmiyordu o yüzden koydum doktora sorarak.. emziriyor musunz