Sezeryan doğumdan sonra kanama bittikten sonra doktor kontrole çağırıyor iç dikişleri görmek için, sanırım muayeneyi vajinal yapıyorlar, muayene olan var mı? Acıyor mu, nasıl geçiyor bilgilendirebilirmisiniz? Benim çatım dar olduğu için sezeryan yapmıştı beni bundada acır mı biraz tedirginim açıkcası