elifmina3463 merhaba, bende süt ürünleri ve yumurta diyetindeyim 4 aydır. Nicorette sürülebilir çikolata aldım tadı fena değil😢Macro center ve 5m Migros’larda vegan ürünlerin satışı oluyor. İnternettende alınabilir atıştırmalık ve sütler ama hava sıcak kaygıya güvenemedim. Fomilk vegan sütlerle puding yapıyorum. Hem pratik hem günü kurtarıcı oluyor. Şokta da vegan süt satışı var. Fiskobirliğin fındık ezmesinde süt ürünleri yok. Eti nin kakaolu bisküvisinde yumurta ve süt ürünleri yok. Magnum vegan dondurma çıkardı. Şu yaz günlerinde resmen kurtarıcım oldu. Sadece büyük marketlerde sınırlı sayıda bulunuyor.
aynı fabrikada süt ürünleri içeren ürünler oldugu takdirde bulaşma riskine karşılık iz miktarda içerebilir ibaresi zorunlu. Ben bu ibare olanları tüketiyorum. Diyet yapayım derken hem psikolojim bozuldu hem fiziksek olarak artık çok zorlanıyorum. Yaşlı teyzelere döndüm kemiklerim ağrıyor