Hunilianne Sessizlik20 sessizlikte, karanlıkta, beyaz gürültüde, boynunuza renkli boncuklar asarak, ayakta falan deneyin bu geçici bir süreç tekrar alacaktır.
Kadervural Sessizlik20 uyku gecisinde verin uzanarak verebilirsiniz oyle daha rahat oluyor uyurken bebeginiz gun icind3 giydiginiz atletinizi bas ucuna koyun
Melek-yavrum Sessizlik20 evet meme reddi mama kolaylıkla atlatacaksın böyle düşün ben. Önce sallıyordum gözler gidiyordu uyudu uyuyacak gibi sonra kucağıma alıp emziriyordum bir kaç emzirmeden sonra emerken tamamen uyanıyordu ama emmeye devam etti 3 4 gundede atlattık çok şükür emzik biberon kullanıyorsan kesinlikle bu süre içinde verme
Sessizlik20 Melek-yavrum hiç biberon almıyo sagdıklarımı bile bosa gıdıyo . Gecıcı bı surecse dayanırım. 2 gundur boyle inşallah hemen gecer ya
Ozgekagan Sakin üzülme ben çok üzüldüm bu duruma sütüm azaldı. Bide onunla uğraşma. Zamanla geçecek sakın vazgeçme emzirmeye çalış. Aç kalıyorsa beslenme sondası ile emzir