Shggkkk 7 aylıK kızım var 2 diş birden çıkarıyor ateşi falan yok ama çok ağlıyor bağırıyor dayanamıyorum artık dişi için jel de aldık yine aynı sizler ne yaptınız ? Yqni bu süreç elimiz kolumuz bağlı böylemi geçiyor yoksa var mı bir çaresi ????
Hlal Shggkkk jeli dolaba koyun soğuk soğuk sürerseniz faydası görürsünüz ,bide karanfil yaği uygulayn
Sevim07 Shggkkk zeytinyağ karanfil karıştırın biraz dolapta bekletin sonra uygulayın. Veya yeşil sogan