Dertibiri çekiş şekliyle yönüyle alakalı onlar bılerek yapıyor bence daha sık gıdelım dıye yanı artık öyle düşünür oldum.hatta kıza soyleıdm 1 hafta sonra gıttım kendısıde sasırdı daha ben bırsey demedenhayret kırmadan aldım aslında sende hormon bozuklugumu var dedı bana.hıcte oyle bır sorunumda yok oysakı.ve dıyorum ya normalde 1 ayda cıkar az var zaten dogru duzgun bellı bıle olmazdı.kırmadan almak için ağdayı tüylerin uzama yönüne dogru sürüp asagı bakıyosa yukardan asagıya.bezle çekerkende işte kök yönüne dogru çekmemız gerekıyor dıye bılıyorum.alan kız bır de pudra sürüyor tuyle yapısmasın rahat alınsın dıye