Nur0306 bence çok takmayın.. süte geçtiğine dair kanıtlanmış bişey yok bildiğim kadarıyla..yine de emin olmak için araştırın. Hamileyken ben amonyaksız boya ile boyatmistim. Öyle olsa doktorlar 3, aydan sonra boyayabiliyosun demezdi. İki hafta önce boyadım ben hamileyken kuaförün bana kullandığı boyadan kullandım.. internetten alıp evde kendim yaptim