Aybuke_27 Selam güzel anneler benim oğlum 5 ay 19 günlük dün hero baby kaşık maması aldım 8 tahıllı 6 aylık yazıyor meyvalı acaba nasıl sizler memnun musunuz bilgi verir seniz çok mutlu olurum şimdiden çok teşekkür ederim 🙏 🙏 ❤️
Mom9 Aybuke_27 içeriğinde şeker olan raf ömrü uzun olması için katkı maddesi olan bi ürün. Kendiniz yapabilirsiniz. Bir sürü tarif var instagramda. Tavsiyem kaşık manasından daha çok sebze tadımlarına ağırlık verin. İleride yemek problemi yaşarsınız