Nur0306 saç boyatmanın hamilelikte de emzirme döneminde de zararı yoktur. Saç derimizden kanımıza karışmaz . Hamilelikte sadece boya kokusunu fazla solumamak gerekir. Bunun için boya sürüldükten sonra havadar bi yerde beklenmeli. Canınızı sıkmayın . Kim diyo emzirirken zararlı diye ??