Oğlum kaç gündür huysuz dün mecburen asını yaptık baya zaman geçti saatlerce uyumadı. Haksızlık yapar demişti Hemsire 6 saat uyudu ve gece 3 ten beri uyumadı poposunu karnını sabunla yıkadım zeytinyağıyla masaj yaptım anne sütünü verdim. Mama verdim. Uyumadı sürekli ara ara ağlıyor en son fitili koyayım dedim çünkü. Uykusuzluktan elimden düşecekti oglum fitil koyduğum gibi uyudu ama sadece 20 dk bir çığlıkla uyandı hala uyumadı Gece 3 ten beri uyumadı gazını defalarca çıkarttım ve demin gaz damlasını ve şurubunu verdim kakasini yaptı rahat eder dedim uyur ama yatağa koyduğuM gibi ağlıyor suan kucağımda elim kolum bağlı ne yapayım anneler çok çaresiz kalıyorum Salı günü doktora götürmüştüm huysuz diye doktor burun dolu demisti temizledim ama hala aynı şey devama ediyor 😞☹️☹️☹️☹️😭😭😭😭😭