Merhabalar , bebegim 1 yasina girmek uzere , yeni dogdugunda gogus ucu yaralarim olmustu ama uzun surmeden gecmisti , simdi bir sene sonra yeniden yara oldular , bir kac gundur inanilmaz aci cekiyorum , kaniyor resmen , dislerimi sika sika emzirmeye calisiyorum , bukadar zaman sonra neden yeniden yara olur ki ? Benzer durumu yasayan varmi , en hizli nasil iyilesir ?