Nilbebek12 covid değildir inşallah içinizi ferah tutun, ama lohusa hastalığı da çok ağır geçiyor , kendim geçirdiğim için biliyorum, ben üşütme kaynaklı hasta oldum, bağışıklık düştüğü için lohusayken aynı zamanda kanama da çok olduğu için vücut ekstra zor atlatıyor hafif bir grip bile olsa mahvediyor insanı, çok geçmiş olsun, ben usuttugunuzu dusundum anlattıklarınizdan, size tavsiyem enfeksiyon uzmanına görünün, benim de kan testinde yoğun enfeksiyon çıkıyordu ama enfeksiyon kaynağını bulamıyorlar di, dahiliye ,kadın doğum iki bölümde çok inceledi aradı taradı en son enfeksiyon hastalıkları bölümüne gittim bir profosore muayene oldum, o çözdü işi , mutlaka gidin 😔